Underbar födelsedag!

Imorse vaknade jag vid 7 tiden. Jag mådde verkligen skit och låg ett bra tag och funderade på om jag var bakis.
Sen kom ja på att de kan ja ju inte vara.. Men de kändes verkligen så.
Kan ha med att göra att de blev endast 8 timmars sömn inatt. O inte 12 timmar som jag vant mej med på sistone.
Jag somnade om.
Och vaknade vid 9 tiden av att min underbara man sjöng Ja må hon leva och kom med frukost på sängen <3 jag dör lite när jag tänker på vilken underbar man jag har.
Ja käkade frukosten nere vid köksbordet, och efter de la vi oss i varsin soffa för att vakna till lite.
Sen drog Anders igång. Han startade pannan, städa, tvätta, skura golven och röjde i källarn. Jag slumrade till en stund på soffan och gick sen ner och duscha. Efter de var tanken att jag skulle göra tårta. Men eftersom jag inte ätit sen 9 började ja må skitdåligt. Jag behövde nåt i magen. Snabbt.
Jag fick snällt lägga ifrån mej tårtgrejerna och käka lite kräm. Då knacka de på dörren och mina svärföräldrar och Madde kom på besök.
Jag hade iaf hunnit klä på mej, men inte mer än så.
Dom kom in i så knacka de på dörren igen. Då kom Sofie och hennes ena dotter Alicia :)
Vi fikade den goda tårtan som min man tog över och gjorde. En sommartårta med färska jordgubbar :)
Nu ligger ja på sofflocket och tar igen mej lite ;)
Snart kommer mina fina flickor från uppis och jag längtar MASSOR! Vi ska öra taco o snacka massa skit och jag ser verkligen fram emot de! Jag har inte träffat som sen i juni. Vilket är en hel evighet sen!!


Kommentarer
Postat av: Micke

sv:

Då får det bli dubbelt grattis då! :-)

Till födelsedagen och till den kommande tillökningen.

:-)

STORT grattis!

2012-01-01 @ 18:42:58
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Låter verkligen som en underbar födelsedag (: Grattis i efterskott!

Nej, bakis kunde du ju inte vara när du vaknade på morgonen.



Gott nytt år<3

2012-01-02 @ 10:19:36
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: M A T I L D A- 14 år och fotograf

Hej!

Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna valfritt Iphoneskal för max 500:-



http://tildasjostrom.devote.se/blogs/15272158/taevling.htm#WriteComment

2012-01-02 @ 12:19:31
URL: http://tildasjostrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0