Besiktning av Lilleman

Idag har liten varit på Bvc.

Och heeey! Kan ja ha grädde i patsen?

Lilleman klarade besiktningen med bravur! Han har nu stigit och ligger över sin kurva! Nu kan minsann ingen säga nåt om att han inte går upp som han ska..!! Ja träffa iaf en supertrevlig sköterska! Henne vill ja fortsätta ha! Han har vuxit på längden också.

Inte lite heller..

Nä han är numer 56,5 cm lång! ( kanske en blivande basketspelare??) när han föddes var han 49 cm lång.

Han väger numer 4240g, ( inte konstigt att ja får mjölksyra i armarna av att bära honom) när han föddes vägde han 3270h, o dagen efter hade han gått ner 100 g..

Fina biffen! Min ögonsten. Mitt allt! Kärlek!

En annan sak... Ja har ju kört med minifom, och tyckt de hjälp. Men idag har ja skippat de helt, och döm av min förvåning när liten inte haft ont alls i sin lilla mage! Så nu har ja skippat de!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Så har jag med och då tycker jag man kan lägga ut de bilder man vill :) Men flera bloggar jag läser nämner inte namn eller visar ansiktet på barnet i bloggen men på instagram och har den inte "låst". Där förstår jag inte riktigt hur dem tänker. Men det är ju bara mina åsikter :)

2012-07-31 @ 21:59:32
URL: http://barbaskon.blogg.se
Postat av: Eleonore

Åh så härligt att han ökat så bra i vikt, härligt att amningen funkar så bra! Skönt också att hans lilla mage mår bra även utan droppar :D

Haha ja de får ju så mycket kläder, mycket som är gulligt men även sånt som man inte alls gillar. Tycker också om att kunna köpa kläder själv även om man är tacksam för presenter :)

Förstår att du vill behålla de kilona, man är ju inte direkt tjock utan man har ju bara fått kvinnligare former! Jag har alltid vägt runt 47-48 men senaste två åren hick jag iaf upp till 51 innan graviditeten så dessa 4 kilo till var ju bara välkomna :)
Kram

2012-08-01 @ 17:23:01
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Yohannas.se

Låter toppen! Ja pausa Minifom om du känner han är bra igen.. å så kan du bara ge vid de stunderna han har det riktigt jobbigt ju :) Jag tycker att dagen efter/en halv dag efter man gett droppar och de haft jobbigt så brukar magen få egen fart.

2012-08-01 @ 17:51:30
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Yohannas.se

Låter toppen! Ja pausa Minifom om du känner han är bra igen.. å så kan du bara ge vid de stunderna han har det riktigt jobbigt ju :) Jag tycker att dagen efter/en halv dag efter man gett droppar och de haft jobbigt så brukar magen få egen fart.

2012-08-01 @ 17:51:41
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0