Bvc = stress

Idag har jag hör och häpna tagit mej tiden att starta datorn här hemma.. Den har lixom inte längre prio 1 i mitt liv...
 
Vilgot och jag har äntligen kommit in i nattrutiner.
Han käkade kl 22, nästa gång han vaknar var 00.45, då blev de mat, och gången efter de vakna han 3.45 då blev de mat och blöjbyte..
Han sover alltid mellan 3-4 timmar per natt innan de är dax för mat. Och de är oftast runt halv 2 tiden han vaknar första gången...
 
Igår var ingen rolig dag. Han hade jätte ont i magen. Vi kör med Minifom och magmassage. Idag ska jag även köpa Sempers magdroppar. I hopp om att de blir bättre.
De gör så ont i hjärtat när Liten har ont i magen och man känner sig såå hjälplös.
 
Vi har dock kommit på ett sätt att ligga på för att underlätta magonda :D
 
Mitt lilla troll.. Så underbart fantastisk! Kärleken till honom går inte alls att beskriva ♥
 
I eftermiddag ska vi till bvc. Ucsh vad jag ogillar att åka dit. Jag tycker bara att de är sån stressfaktor att åka dit för att väga.
Jag ska även köpa hem ersättning... De är bra att ha hemma ifall att nåt händer.. Dessutom är ja så stressad hela tiden så jag skulle inte bli förvånad om mjölken sinar bara för de...
 
Nu ska ja kanske göra nån nytta här hemma.. Hade först tänkt åka iväg till Hedlandet, men jag orkar inte, och har ändå inget där att göra...

Kommentarer
Postat av: Jonna Mamma till Wilja

Ja visst är den cool!! Wilja är 3 mån 5 agusti :)) tack snälla:)) Wilja hade med ont i början, men slutade med miniform och jag fick en helt annan unge, slapp magont. så testa. Tipsat Många andra om de också, då de har blivigt mkt bättre =) KRAMb

2012-07-31 @ 12:28:27
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson
Postat av: Anonym

Ja de är nog dem!! testa utan och rapa honom efter halva amningen, =)

2012-07-31 @ 13:28:30
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson
Postat av: Jos

Jag hoppas oxå att alla dessa problem kring sambons ex lägger sig snart...

Ang ring så behöver inte jag påpeka det så mycket, hans dotter tjatar jämnt om att han måste köpa en ring så han och jag kan gifta oss :)

2012-07-31 @ 14:20:21
URL: http://barajos.blogg.se
Postat av: Elin - mamma till Jasper & Axel

Jag har köpt hem det just för att kunna slappna av bättre själv och veta att de finns mättande mat om de skulle behövas :) med tanke på hur de gick för storebror och amningen/viktuppgång.

2012-07-31 @ 22:39:43
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: jos

Skrev ett svar men det verkar inte ha registrerats :-S Jag behöver inte pika honom så mycket om en förlovning, det gör hans dotter så bra :-) hon säger jämt åt honom att han måste köpa en ring åt mig så vi kan gifta oss :-)

2012-08-01 @ 16:50:30
URL: http://barajos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0