Fullt upp

Igårkväkl började jag skriva på min förlossningsberättelse.
Den är istortsett klar och ligger sparad i utkastet :)
Så under dagen kommer jag att publicera den och svara på alla kommentarer.
Så jag har varken struntat eller glömt er. Men allt tar ju lixom lite tid när man har en liten som vi försöker lära känna.
Dessutom har de varit fullt upp med besök sen vi kom hem.
Idag har vi sagt ifrån oss besök då vi gärna vill hinna vara bara vi.
Nu ska jag ta dn macka, sen hämta Vilgot som sovmyser med pappsen i sängen.
Idag ska vi göra så lite som möjligt. Ringa BVC ska också göras.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag har typ aldrig igång datorn sedan knoddas kom, känner att det tar för långt tid och är så osmidigt :p så jag har full förståelse för att du inte bloggar som innan :) blir sjukt impad om du kan och får till den tiden till att göra det!

2012-07-09 @ 13:06:51
URL: http://barbaskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0