The first meeting

Igår packade vi in hela familjen (utom katterna) i bilen för att bege oss till nynäshamn.. De var 100 år sen de var OS där så de har varit en vecka med jippon där.. Vi åkte dit, mellanlandade i ösmo för Vilgot ville ha mat. Vi packade ut hund och bur och packade istället in mamma och pappa för att fortsätta färden mot nynäs... Där nere var de smällhett. Jag hade jeans på mej och dog lite av värmen. Vi satte oss på rotundan, där drack härskapet varsin öl. Jag blev därmed chaufför. Ingela och hennes engelsktalande kille kom förbi och beskåda Vilgot. När dom druckit klart gick vi hamnen bort för att handla inne på Rökeriet. Massa gott! Sen åkte vi hem till mamma o pappa. Dit kom Monica för att beskåda mitt underverk. Sen blev de grillat!! Massa gott! Efter mat och fika kom familjen Rensbo. Dom ville också beskåda vårat underverk... När klockan blivit 21 var de dax för oss att åka hem. Både jag och Anders var heeeeeelt slut. Så när vi kom hem igår vid 22 tiden gick vi och la oss på en gång. Idag gick vi inte upp förrän 12!! Galet! Fast vi sov inte hela tiden.. Mesta av tiden gick att mysa med lilleman. Nu är jag och lilleman bänkad framför tv! De är fotboll. Så lilleman har fin kostymen på.


Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

han har väl inte valt att bli bajjare heller? *retas* hihi

2012-07-29 @ 23:20:22
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tackar :)

Fin abilder!

2012-07-30 @ 12:55:36
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0