Barnvakt och tavelskapande

Idag står de barnvakt på kvällens schema :) Jag ska vara barnvakt åt mina prinsar. Anton & Måns. Anders ska följa med såklart. Istället för att sitta hemma :)
Zina ska få vara hos mormor och morfar igen. De är dumt att utmana ödet med att ha med henne till pojkarna som är allegrisk..
Dessutom tycker pappa att de är roligt att ha henne för att hon är sån trevlig hund :)

Idag skulle jag även passa på att bli fotad av syrrans kompis. Men somm de ser ut nu så verkar de inte bli nåt.
:( Jag hade inte kvar hennes nummer, så jag skickade ett meddelande på fejjan och frågade hur de blev, men jag fick inget svar...
Tar iaf med mej kläderna för säkerhetsskull :)

Nu sitter jag och käkar vattenmelon tillsammans med en kopp kaffe :) Gött!  Jag älskar vattenmelon! Dock är de godare utomlands....

Jag har även gjort 3 tavlor igen. Till lillemans rum.


Tanken är att jag ska göra nån typ av tavelvägg där.. Men jag vill inte sätta upp nåt än. Inte förrän hans säng är på plats. Och de blir den förmodligen på söndag eller lördagskväll...
Men de ska väl bli nåt sånt här.. Dock med fler tavlor...



Skönt! De här är sista helgen som vi har nåt planerat. Sen har vi sagt att vi tar de lugnt, och gör vad vi vill. De gäller ju att passa på att njuta av varandra och sitt egna nu innan 2 blir 3.. :)
Dessutom hinner vi lixom inte riktigt med vårat egna. Vi har ju en tomt att ta hand om samt 40 kubik ved som ligger ute på gräset...


Glöm inte gissa när bebis kommer :D

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så söta tavlor du hittat, så fina de kommer bli! :D

Haha skrev jag paj?? Jag menade ju självklart saft haha, så förvirrad man kan bli :P

2012-06-01 @ 12:45:41
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Elin - mamma till Jasper & pyret i magen

Haha, jamen skoja inte! ;) de är sån jädrans skillnad :P

2012-06-01 @ 12:56:07
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0