Ingen bebis... Bara semester...

Ingen bebis och inte en tillsynelse till värk..
Några av ertrodde och hoppades att lilleman skulle kommit ut nu. Pga att de inte blev något blogginlägg i går.
Anledningen till uteblivet blogginlägg var för att jag inte hade tid.
All min tid gick till att sitta i solen, njuta,  titta på när Anders målade knutarna på huset och lyssna på Sommar i P1.
Dagen avslutades med gräsklippning och sen finfrämmande av familjen Sääw, som kom och grillade och myste massor här hemma.
Klockan var närmar 22 när dom åkte hem, och då blev de bums i säng för oss med..
Det är ju semestertider här hemma nu. Så de är inte varje dag jag kommer ha varken tid eller ork för bloggen..
 
 
Jag har ju problemet att jag inte kan ligga på rygg. Inte för att jag blir yr som många andra. Utan för att min kropp/ rygg låser sig så jag inte kan ta mej upp.
Så istället för att ligga på våra sköna solsängar fick jag ta mej en stol och sitta på.. Som tur är, är de ju reglerbart ryggstöd på dom så man behöver ju inte sitta helt käpprakt...
Dock var fötterna inte så glada av värmen..
Högläge varvat med iskallt fotbad blev de ändå rätt ledsna och svullnade upp...
 
 
Idag är Anders iväg och jobbar... De är alltid så på han semester att han måste åka in nån dag och göra måndasavlut/ halvårsavslut... Tråkigt tycker jag. Men idag blir de en heldag för mej i soffan.
Trots de fina vädret... Jag har så förbannat ont i ryggen så jag har ingen ork till nåt annat..
 
Jag hade visserligen kunnat hoppa i bikinin och satt mej i solen.. Men de är för varmt för de idag... Iaf för mej....

Kommentarer
Postat av: elfina

ah va fin bikini!!!! nu avslöjar du omedelbart vart du köpte den?
va fint gravid du där. tur att svalt vatten och hink finns, snart kommer plutten.

2012-06-29 @ 11:44:49
URL: http://www.elfinas.blogg.se
Postat av: Pernilla

Fin du och magen är i solen =)

Hade också svårt att ligga på rygg när jag var gravid, hade också svårt att ta mig upp....

2012-06-29 @ 17:41:57
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Yohannas.se

såååå härligt, här är det inte ens i närheten av bikiniväder kan jag säga!!

2012-06-29 @ 20:05:02
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Sasha

Så mysig bild på dig och magen :)
Sv; Oj, jag skulle badat även om det så var 20 grader, älskar att bada :)
Kram

2012-06-29 @ 20:09:16
URL: http://sashas.se
Postat av: Malin

sv: Jag gör mumin gipsfigurer i sockerkaksformar och sandkake formar. Men sandkakeformarna gick inge vidare men den andra kolla in har lagt upp resultatet :)

Du får göra en gaddning när lilleman har kommit ut och du slutat amma om du nu ska göra det.

2012-06-29 @ 21:05:43
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Svar: Ja ohja, jag har molvärk o sammandragningar varje dag.. men det betyder ju tyvärr inget.. det har jag ju ahft några veckor nu :( Så inget mer än så. Men bebisen trycker verkligen nedåt nu när jag går, i trappan (i huset) och sådär.. men tyvärr inte mer än så.. ingen stor slempropp eller vattenavgång som vore det enklaste och lättaste att tyda..

2012-06-29 @ 22:11:59
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0