Lillemans nya säng, och soffmys

Inatt har de inte blivit många timmars sömn.


Fina killar ♥ Jag fick absolut inte lägga Måns. Nää de skulle Anders göra! De första han frågade när han vaknade var om Anders hade åkt hem nu.. Söt!

Först var vi vakna till ca 00.50, för att vi väntade på att syrran skulle höra av sig. Men eftersom vi inte hörde nåt så gick vi och la oss.
Precis när jag lyckats somna, klockan va då 01.02, ringde Jessica. Hon frågade om de var ok att hon åkte in till stan och gick ut där.
Självklart va de ju de! Hon tänkte då ta morgontåget hem.
Inga problem alls.
Jag gick ner och la mej brevid Måns. Dock kunde ja inte somna. Jag fick sparkar i ansiktet. Poff. En ny spark i magen. poff. och så fortsatte de. Tillslut lyckades jag flytta på honom och då somnade jag till.
Vaknade 03.05 av att Anton kom in och la sig brevid mej.
Nya sparkattacker, fast i ryggen. Eller varannan gång i magen av Måns. Tillslut lyckas ja åter somna om och vagnar igen 04.30.
Då av att de lät som en skock elefanter som gick på övervåningen.

Jag fattade inte att de var Jessica som "redan" kommit hem, eftersom hon skulle ta morgontåget så skulle hon va hemma ca 05.30.
Efter att legat och lyssnat ett tag, och även hunnit få tanken om de va inbrottstjuvar hör ja när hon går ner för trappan och in i badrummet.

Sen kommer hon in till oss. Jag som var vaken frågade om hon ville ha sin säng. De ville hon. Vi pratade lite om hur kvällen varit och sen gick jag upp för att inta tältsängen.
Efter att vänt och vridit på mej lyckades jag äntligen somna!
Sömnen var kort. Vid 6.30 vaknade jag av att de var nån som prata.
De var jessica som prata i telefon. Efter de lät de som att väggen skulle braka. Då kom Micke hem som jobbat natt..
De var ingen idé att föröska somna om. Jag hade dessutom hunnit bli rejält hungrid vid de här laget.
Så vi gick upp.

Efter att döat i soffan ett tag tog vi oss i kragen och begav oss till Ösmo för att hämta Zina. Sen hem.
Jag mådde så sjullt dåligt. Kände mej rejält bakis och var så galet trött, samtidigt som ja blev åksjuk.

När vi kom hem lämnade Anders av mej och Zina och åkte sen tillbaka till Södertälje för attt hämta sin mamma och sedan begav de sig till Nyköping för att hjälpa sin syster att lasta ur flytten.


Lillemans älskade rum ♥ Nu vill jag till IKEA och köpa deras fina ABC- tavla :D

Jag har legat på soffan hela dagen. Och när jag kände mej lite piggare passade jag på att skruva ihop babyboys riktiga spjälsäng som vi fick med oss från syster :)
Nu är de klart där inne. Spjälsängsskyddet ska på plats och lite sånt.
Sen ska även tavlorna upp :) Åh jag är sååå nöjd med hans rum!


Så här har jag och Vegas legat större delen av dagen. Jag har mått tokkonstigt. Fått springa på toa 2 gånger i tron om att ja ska spy. Men icke.
Bebis trycker på. Överallt och hursomhelst :S

Kommentarer
Postat av: tess

åh jag känner igen det där med att bebisen trycker på överallt, och typ samtidigt... :/ Ingen vidare mysig känsla.. Jag spydde en hel del på slutet.. Men snart slipper du det vettu ;) Snart har du din belöning på andra sidan magen!

2012-06-02 @ 20:40:27
URL: http://mymiracle.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Jasper & pyret i magen

Huja, vilken natt!

Hoppas nu denna natt blir bättre :)



Jag har också mått som en apa idag.. Haft så ont i revbenen och bara allmänt mått dåligt och haft sjukt mkt halsbränna. 1 karta novalucol har nog försvunnit idag... Usch! Hoppas de är bättre imorgon :)

2012-06-02 @ 21:23:35
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Hanna

De är en dounat! :)

2012-06-02 @ 21:57:30
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/
Postat av: Jenna

kan du inte kika på blocket efter en grön bumbo så behöver du inte betala nypris. jag tycker den är jätteanvändbar och kanon!

2012-06-03 @ 09:32:48
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj vilken natt det låter som ni haft, inte mycket sömn där inte, stackare! Hoppas du mår bättre snart och att lilles i magen lugnar ner sig lite!

2012-06-03 @ 13:05:40
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Wilma Stenhardt

Heje!:) Hoppas allt är bra och att saker och ting rullar på.



Jag tänkte bara passa på och fråga när du får sommarlov?!

Kram

2012-06-03 @ 16:44:41
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0