Stapla ved och fundera på lilleman

Igår kväll tömde Anders mitt finger på var igen. Och döm om min förvåning imorse när de inte hade kommit tillbaka!! Lycka!
Dessutom känns fingret så mycket bättre!
Så jag struntade i att ringa läkaren idag :D Ha!
 
Vi va ena riktiga sjusovare idag... Vi gick inte upp förrän närmare 9.30. Men vad gör de? Jag har varit vaken mellan 3-5 inatt. Dels har jag haft ena sjuka sammandragningar, och  sen har jag legat och funderar på bebis. Hur ser han ut? Vad kommer han bli när han är stor? (fotbollsproffs om mamma får bestämma ;) ) Sen låg jag och finderade på varför han aldrig vill komma ut... Han kanske har de så bra där inne.. Visserligen har ju inte bf kommit än, och jag vet att de är vanligt att gå över tiden med första. (Nu behöver inte ni besserwissrar påpeka det!) Kanske har lilleman fastnat där inne :)
Sen låg jag även och funderade en heldel på förlossningen.. Den skrämmande onda förlossningen. Men som de känns nu så känns de hel ok samtidigt som de känns så sjukt långt bort.
 
Idag efter frukosten tog vi på oss arbetskläderna. Jag är så less på att bara sitta inne hela dagarna. Så jag hoppade i mina med (Läs Anders kläder) Sen gick vi ut och staplade ved. Jag gjorde de lätt för mej och körde in med skottkärran.. Visst de tog extra tid, och jag var nog mest ivägen.. Men man ska vara glad för de lilla... Efter 20 minuter, om ens de orkade ja inte mer..
 
All ved ska in i vedbon.. De kommer visserligen inte få plats så vi ska stapla utanför också...
 
Så då packade ja ihop och gick in istället och nu sitter jag här...
 
Snart ska jag bege mej till Gnesta.. Jag ska till arbetsterapeuten en sväng.. Men de kommer bli lysande bra. Tror de inte ens kommer ta 10 minuter där inne...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Ja det var så himla mysigt där. Och man får ju riktigt längtan till att resa när man ser andras bilder från resor :) Ja det är nog bra om ni väntar med att resa med er lilleman och som du säger så är det ju bra att komma in i rutinerna. Meeen så mysigt att fira din 30 års dag i Thailand :) vill med åka dit men får se när det blir av.

Skönt att fingret är bättre på dig och vad duktig du är som staplar ved så här nära inpå födseln :) kram

2012-06-26 @ 13:49:10
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

Blir nog att vänta lite till på bebisen då ;)
Åh, jag är nog lite störd men jag längtar på något sätt redan till nästa förlossning (om det blir fler barn, vilket jag hoppas), det är verkligen så häftigt. Visst gör det sinnessjukt ont, men man vet ju samtidigt att man inte dör av smärtan, det SKA ju vara så på något sätt. Det kommer gå galant! Särskilt för dig som är en sådan tuffing som bär ved i vecka 39! :)

2012-06-26 @ 15:38:28
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

Blir nog att vänta lite till på bebisen då ;)
Åh, jag är nog lite störd men jag längtar på något sätt redan till nästa förlossning (om det blir fler barn, vilket jag hoppas), det är verkligen så häftigt. Visst gör det sinnessjukt ont, men man vet ju samtidigt att man inte dör av smärtan, det SKA ju vara så på något sätt. Det kommer gå galant! Särskilt för dig som är en sådan tuffing som bär ved i vecka 39! :)

2012-06-26 @ 15:39:11
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se
Postat av: Malin

Äsch tänk inte på förlossningen, det var min värsta skräck men oj vad häftigt det var!

2012-06-26 @ 16:16:04
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jaa det finns lite allt möjligt i den affären =)

Grattis till graviditeten föressten, spännande och roligt!

2012-06-26 @ 16:36:38
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

Blir nog att vänta lite till på bebisen då ;)
Åh, jag är nog lite störd men jag längtar på något sätt redan till nästa förlossning (om det blir fler barn, vilket jag hoppas), det är verkligen så häftigt. Visst gör det sinnessjukt ont, men man vet ju samtidigt att man inte dör av smärtan, det SKA ju vara så på något sätt. Det kommer gå galant! Särskilt för dig som är en sådan tuffing som bär ved i vecka 39! :)

2012-06-26 @ 18:11:02
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se
Postat av: Magdalena

Isak ska med bli fotbollsproffs;) haha. Följer dig på insta nu så då kan kan du lägga till mig om du vill! Jag hade inte vågat ge mig i väg nu om jag var er, inte så långt iaf :) Är lite nervös över hur det ska gå och sova borta så många nätter med en liten men förhoppningsvis går det bra. Ha en bra kväll!

2012-06-26 @ 18:44:36
URL: http://barbaskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0