Äntligen 2 siffrigt!

Igår var jag hos läkaren. Min sjukskrivning går ju ut imorn.
Jag blev fortsatt sjukskriven, och den här gången fick jag på 2 månader.

Jag frågade om de var naturligt att bebisen rör sig mindre den här tiden. Men de sa han att de inte var. Dock sover den längre stunder nu vilket resulterar i att jag kanske inte känner den så ofta och tydligt nu.
Men för att vara på den säkra sidan fick jag göra ett UL. Lyckan att få se babyboy är total! De är helt obeskrivligt! ♥
Men allt såg bra ut. Hjärtat slog för fullt, och han växte som han skulle. Han låg dessutom och sov. Den latmasken. Pappa sa att han har de väl tråkigt där inne och förddriver tiden genom att sova.:)
Han låg med fötterna neråt, men de har han gott om tid att fixera sig på. Men eftersom jag hade moderkakan i framvägg så kan de va en av anledningarna till att jag inte känner hans sparkar så tydligt.

G tyckte att de var bra att jag sa till. Då kunde jag åka hem och släppa alla onödiga tankar och slappna av mer.

Vet ni en sak till...
Idag går vi ner på 2 siffrigt. Endast 99 dagar kvar tills beräknad ankomst. Jag längtar så jag kan dö efter att få hålla den lilla parveln i min famn.



Efter läkarbesöket åkte jag till Östertälje och plockade upp AK som kom med tåget. Vi skulle ner på stan och ta en fika.
Jag skulle även möta upp en tjej som jag vunnit massa kläder från på tradera. Och eftersom hon bodde i Södertälje så slapp ja betala frakten :) Bra!


Allt de här för ynka 26 kr :D De kallar jag kap! Jeansen och mössan e från polarn och pyret, de andra är från H&M, lindex och ellos tror jag de var :D

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jajamensan jag är utbildad florist men jobbar inte med det.

Jag gick en utbildning som pågick i 40v i Norrköping. Jag tog inget lån, jag tog bara bidraget då min sambo betalade allt annat då han var i Afganistan på FN-tjänst. Dock vet jag att andra tog lån.



Var bor du & har du kollat upp var de finns utbildning för vuxna? Vet att det finns en i Stenungsund tror jag det var men där fick man stå för allt själv.



Okok, hoppas den kommer hjälpa något.

2012-03-30 @ 13:08:43
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Ja det ska verkligen bli skönt. Nej det är inte så långt, men lägenheten är dubbelt så stor. Ska bli så himla skönt. :) Och vi kommer ha diskmaskin! :D Lycka.. Hatar att diska. :p

2012-03-30 @ 13:16:47
URL: http://majsandra.wordpress.com
Postat av: Sessan

Den i Norrköping är den äldsta floristskolan, dock ska de byta lokaler är det prat om men de vet inte när det ska ske. Tycker tyvärr att lärarna är sådär tycker jag, väldigt intensivt & missar man 1 vecka av studier känns det som man missat 1 månad :S Så man ska verkligen vilja detta om man söker.

Det finns boende på skolan att hyra men det kanske blir svårt för dig som har små barn.

Ja kolla upp om du är intresserad utav det, får du praktik på en blomsterbutik så lär du dig mk genom det.

Jag har en kategori av vad jag lärt mig i skolan, den kommer fyllas på efter hand :)

2012-03-30 @ 13:23:18
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud vad billigt! :) kul med en liten bebis, älskar bebisar :)

2012-03-30 @ 13:47:21
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Sanna

Oj vilket fynd - så fina kläder!

Grattis till det tvåsiffriga, vad blir nästa milstolpe? :)

2012-03-30 @ 14:48:03
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Grattis till 2 siffrigt :) Härligt att allt såg bra ut, man ska va uppmärksam!



svar: Den e från Bik Bok.

2012-03-30 @ 17:22:22
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Daniela

Skönt att allt är bra med lillkillen! Och att du sa ifrån. jag har med moderkakan i framväggen, på vänster sida om min navel, där känner jag i princip inga sparkar alls, men sen är min lilleman i magen en GALNING är helt öm ibland =P



Shit va du fyndar =)

2012-03-30 @ 18:20:01
URL: http://pojkmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0