Före och Efter bilder på hallen

En sak som jag inte har visat er är före och efterbilder på våran hall. Anledningen till de är att vi (Läs Anders) fick upp taklisterna för bara nån vecka sen. De trots att vi startade projektet i juli förra året :)

Men  här kommer före bilder:


HEMSKA HEMSKA pizza valvet...




Golvet, hemsk plastmatta...


Om man tittar noga så ser man att de är en fruktansvärt ful strukturtapet- fiskbensmönster...


Även toadörren hade fiskbensmönstrad strukturtapet....

MEN SEN......
Här kommer EFTER bilder.


En helhetsbild från dörren.
Nytt golv.. Ny fondvägg... Pizzavalvet är borta!!


På väggarna är strukturtapeten borta och vi har istället en urfina panelväggar.


Även toadörren blev omstylad...
Jag har fått många frågor vart tapeten kommer ifrån som är fondväggen. Den har jag hittat på en loppis uppe i Jämtland :) Den är gammal och jag tror att jag är ganska ensam om att ha den nu :)


Så så ser de ut i våran hall nu.
Såå fint och välkomnande! Jag älskart!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Gud vad fint det blev!:D

2012-03-19 @ 17:20:21
URL: http://enlitenbloggommig.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejsan Sandra,

du måste vara supernöjd med resultatet! Och kul att du är unik med tapeten, det är riktigt vacker! Du känner inte för att visa upp det på Byggla.se? Du får en liten present om du är intresserad :) Maila mig så berättar jag mer.

Mvh

Vendela på Byggla

2012-03-20 @ 09:27:05
Postat av: Lotta L

Jättefint!

2012-03-20 @ 09:43:00
URL: http://lyckligalotta.wordpress.com
Postat av: Linda

Vilken skillnad!

2012-03-20 @ 21:18:25
URL: http://lindisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0