Fredagsmys och väckning av pelargonerna

Jag och min andra (bättre?) hälft har haft myskväll idag.
Vi tände ljus, och käkade rostbiff och potatissallad samtidigt som vi tittade på Narnia: Kung Caspian och Skeppet gryningen.
Underbart.



Efter den filmen kollade Anders på sin fredags serie som han alltid gör, och nu sitter vi och väntar på att Big Brother ska börja.

Imorn tror jag nog att jag tar mej an mina pelargoner. Attans att jag ska vara ute i sista sekund med allt.
varför har jag inte gjort saker tidigare? De är ju inte så att jag inte har haft tid... Och så är ju något jag verkligen älskar att göra..

Äh imorn blir de införskaffa lite jord. Då är de lättare när man vet att saker och ting finns hemma.


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv;

ja det är en djungel det här med barnvagn :)

hoppas ni blir nöjda med brio happy :)

vi kanske bli vagnlösa eftersom jag aldrig kan bestämma mig ;P skämtosido :) någon gång ska vi väl också hitta någon :)



grattis till bebis i magen=)

2012-03-09 @ 22:20:09
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg
Postat av: ABSOLUTE ELIN

mysig fredag!

haru nån favorit i BB? :)

2012-03-10 @ 00:34:46
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: elfina

jag bor söderut. Utanför stan=)



Va skönt att höra. Doktorn sa det me, att det är ganska vanligt med blåsljud. Jag hoppas verkligen det inte blir värre..

har du en toppen helg..friska där hemma?

2012-03-10 @ 21:29:01
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0