Hemmamys

Imorse när jag vaknade så trodde jag att jag drömde.
De var alldeles vitt ute. Jag undrade om de var ett skämt. De var de inte. Men som tur är så kom de sen lite regn så mestadelen av snön är borta igen.

Jag drog igång dagen med frukost. En brakfrukost för att vara mej. Annars brukar de bara bli enn tallrik fil o flingor...


Färskpressad blodapelsinjuice :D Fyy så gott de är med färskpressad jucie!

Sen plockade jag lite i matrummet, och vattnade mina orkideér. Jag har även skrubbat kattlådan och bytt all sand. Startat en tvättmaskin med våra nya IKEA handdukar.
Vi köpte 20 st vita. Dom för 3 kr. Så slänger vi de gamla. Vi brukar göra de när vi är på ikea, köpa nytt och kaste de gamla.
Dock var endel av de gamla fortfarande oanvända.
Dom slängde jag in tillsammans med våra nya blåa handdukar, så dom fick nu en ljusblå färg. Anledningen till de är att dom ska aggera golvhandduk. Då slipper man blanda ihop de med ansiktshandukarna :D



Jag har även målat den lilla lyckan vi har i sovrummet... Men de får ni se bilder på sen...

Nu har jag gossat ner mej i soffan och ska kolla på 30 grader i februari.

Jag väntar för övrigt på att dom ska ringa från Gnesta barnmorskemottagning... Jag har ju beställt en TENS- apparat därifrån som jag ska få hyra... Den hade inte suttit fel nu kan ja säga....
Jag kan inte längre ligga på rygg då hela ryggslutet, höfter och ben blir helt låsta... :(

Nää nu ska jag svara på kommentarer ;D
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Gisses så mycket du hunnit med redan idag, nu känner jag att jag ligger efter hihi.

Ja det är alltid skönt med en massa planer, kommer inte bli en lugn stund som vanligt när jag är hemma i sthlm. Men ska bli skönt att åka hem en sista gång innan det är dags :)

Jo jag tog också en kopia men vill ju att det ska komma fram som det ska ändå :)

Kram

2012-03-20 @ 13:31:11
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Bruce

Vilka fina namn! =)



Våran lilla son heter Bruce, och hela namnet är Bruce Rasmus Maximus! =)

2012-03-20 @ 14:41:33
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Det var mycket pengar ni gjorde av med på Ikea^^ och ändå är ni inte färdiga med inköpen. Ja mitt som jag vill ha slutar runt 11 tusen med, så får vänta lite till innan jag får köpa mitt.

2012-03-20 @ 15:09:44
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Sasha

Åh vilken god frukost! Sugen jag blev på mackor nu, vill ha! Men ne ing mackor för min del. Är 174 lång, har alltid vägt 59, men ja sen när allt hände för ett år sen ungefär så gick jag upp ungefär 6 kilo, och dom ska nu bort bort bort!

Och ja det var kul att det blev Luleå, båda var på så dåligt humör i Söndags för att det inte fanns några rum kvar, brukar alltid finnas det, men sen visade det sig att det var något fel på internetbokningen bara typ, så det var tur :D

2012-03-20 @ 15:58:09
URL: http://sashas.se
Postat av: elfina

god frulle! lyckan, menar du lyktan? ska bli kul att se den färdigmålad!

2012-03-20 @ 17:18:37
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

ja man förstår inte riktigt vad vädergudarna håller på med :S nu vill vi ju ha VÅR inte mer snö :P

2012-03-20 @ 21:52:32
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0