Lunch, sammandragningar och dammsugning

Idag råkade jag rycka åt mej dammsugaren här hemma. Jag gick lös med den, dock som vanligt i min egna takt. Jag började på övervåningen då jag är så sjukt less på allt ludd som kommer från mattan där uppe.
Katterna kloar på den så luddet yr och hamnar tamefasen ÖVERALLT.
Efter de fortsatte jag neråt och tillslut var jag äntligen klar.

Nu i efterhand insåg jag att de kanske inte var de smartaste trots allt, då jag nu sitter vid köksbordet med världens sammandragningar... Aj aj!
Men jag klarar inte av att glida runt här hemma i allt hår. Katthår. Hundhår och Sandrahår. Och allt mattludd. De får mej att må dåligt!
Jag vill ha rent omkring mej!

Nu ska jag äta lunch. Jag undrar när Zina behagar att komma ner.
Hon var endast nere en sväng imorse och käkade frukost, men sen gick hon upp igen och la sig..
Jag anar löp på gång. Då brukar hon bli lite deprimerad och brukar vilja vara för sig själv... Dessutom borde de verkligen vara dax då hon egentligen borde haft sitt löp i februari.. Men men..


Nää nu blir de lunchtajm!

image description


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan nog uppfattas som jag har 2 barn med tanke på allt som är klart i huset men jag väntar mitt 1.a o det är henne jag försöker få snitt med. Ska till sjukhuset på tisdag o så får jag ta det därifrån.

2012-03-08 @ 13:45:19
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Pamela

Usch ja, jag förstår dig till fullo. Känner mig på grymt dåligt humör om jag ser katthår-tussar överallt, eller små öken-tussar ser det ut som. Du borde dock ta det lite lugn ;-)



Sv: har bestämt mig att det får bli tomater då :-D

2012-03-08 @ 15:01:17
URL: http://mauselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0