Lycka, längtan, spikat och bestämt ♥

Det närmar sig! Åhh vad jag längtar!
I mitten på  mars kommer inbjudningskorten skickas ut :D
Jag pratar såklart om min babydusch :D Datumet är redan spikat. Mer än så säger ja inte... Ni som är bjudna får helt enkelt vänta på  inbjudningen :D

Men åhh vad jag längtar!

Hanna och Emeli har ju fått fria händer för att fixa den. Och de enda jag skulle göra var att bestämma datum och vilka som ska komma :D Lätt match för mej. Bekvämt också :)


(Bild från google)

En annan sak som också är klart, som visserligen har varit klart sen ett par veckor tillbaka är vem som ska bli fadder/ gudmor åt babyboy.
För mej har de alltid varit självklart. Och ännu mer självklart eftersom jag är gudmor till hennes 2 prinsar ;)
Men eftersom man är 2 om den saken så kunde ja inte bestämma de helt själv. Dock verkade de inte spela så stor roll för Anders.

Men de kommer vara världens finaste ♥


Min älsakde syster ♥ Hon var även en av min tärnor på vårat bröllop. Hon och Ingela ♥

Kommentarer
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Gud va kul med en babyshower, önskar att jag hade haft en :/

2012-03-02 @ 15:58:31
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Hanna

Ja de ska verkligen bli roligt!!

Klart Jessica ska va gudmor, de har du sagt ända sen vi va små. :)

Kram

2012-03-02 @ 20:28:45
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0