Snö VS Blommor- Underbara vårtecken

Trots att vi har MASSOR med snö kvar på tomten har vi ändå fått en heldel blommor. Både snödroppar och gulsippor.
Jag älskart! Den här veckan var egenltigen tanken att jag skulle börja så vissa saker. Får se om jag hinner de imorn :)



Jag skulle behöva anlita en förskola som kommer hit och leker en dag på gräsmattan, så snön försvinner.. Nu har jag ju ingen möjliget att gå runt där själv....



Behöver ja säga att jag längtar till värmen. Snart är den här!

I lördags när vi åkte in till Stockholm för att gå på Raw Comedy hade jag min kappa på mej. Den är visserligen så man kan ha den nu och även när de blir lite varmare och likaså på hösten.
Men de kändes så otroligt skänt att slippa vinterjackan. Jag HATAR vinterjackor och tycker att dom är fula. Röda som blå/ grå. Jag har flera stycken, men är inget fan av de....


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad härligt med små blomstrande vårtecken! Här har det inte börjat komma något än.

2012-03-06 @ 15:49:20
URL: http://lyckligalotta.wordpress.com
Postat av: Pamela

Men åh så mysigt!



Sv. Tack för tipset, kanske tar mig ann tomatodling, har faktiskt tänkt på det. Min sambos mormor är grym på odla tomater. :-)

2012-03-06 @ 21:03:16
URL: http://mauselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0