Taco och kramar

Här hemma äts de tacos. Så gott!

Jag och vegas har även sovit en sväng. Ypperligt mysigt!
Tänk att de snart, om bara några veckor kommer ligga en livs levande liten mänsklig pojke o snosa så. Helt ofattbart! Så overkligt!
O vart ska Vegas ligga o snosa sen?

Jag prata me 1177 idag också (eloge till mig som kom ihåg de)
Jag prata iaf med dom om smärtan som ja får emellanåt. Nedanför naveln och sen strålar de ner mot snipphålet ( haha ja vet inte alla hur man ska förklara) ja fick numret till förlossningen och skulle ringa dit så fort ja får ont igen..
Förlossningen. FÖRLOSSNINGEN!! Herregud! De låter så stort o så långt bort!
Bara att smaka på order gör mej rädd!


Kommentarer
Postat av: Emma (Och Sofie - TWOSE)

Hej! Snygg blogg, allt bra med dig? :)

2012-03-07 @ 20:12:45
URL: http://twose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0