Tjooo bre!

Finns de nån bättre kombo än Unga mödrar och en liten påse godis? Förmodligen. Men inte för mej en dag som denna.
Jag har varit på jobbet och haft lönesamtal med bossen. Fikat. Skrattat. Pratat. Kramats och haft de allmänt bra! Åhh vad jag längtar tillbaka! Jag saknar barnen så sjukt mycket!
Imorse (läs förmiddagen) så invigde ja min tjocka skinnjacka. Till den hade ja min hemmagjorda mössa :) underbart vilket väder!
Solen gassade och jag poppade både gamla takida låtar och gamla Håkan Hellströms låtar och njöt av solen!
I love it!
Imorn står tandläkaren på schemat. Inte allt för kul, då de sällan blir billigt av att vara där.. Men men..
Sen ska jag bara hem och bara slappa framför tv med katter och hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0