Info från barnmorskat

Idag har jag varit hos barnmorskan. Jag tycker att de är så mysigt där. Hon har tända ljus, och man får lyssna på bebis hjärtljud och allt därtill.
Jag älskart!



Som ni ser har jag gått upp 9 kg! Men de rör mej inte i märgen. Jag tycker att jag är fin nu. Långt ifrån tjock iaf. Och kollar man mitt BMI nu så är jag för första gången i mitt liv NORMALVIKTIGT.
Men jag är  som sagt taggat till 1000 att bli fit sen.

Jag har även inhandlat järntabletter idag. De var dax att börja med de så inte järnvärdet skulle sjunka mer..

Kommentarer
Postat av: Sasha

Vad mysigt det låter, trots min stora läkarskräck så kanske man kommer våga sig dit så småningom.



Åh så fin er hall är :)



Sv; Ja det var underbart! Skönt att han är hemma nu, men han åker igen Onsdagmorgon, och är borta till Fredag och jag är borta Fredag-Söndag så blir många dagar utan varandra. Sen dog våra påsk planer igår, fans inga rum lediga när vi skulle boka hotell, så får se hur det blir med det, hade sett fram emot det eftersom vi då skulle vara bara vi två några dagar.

2012-03-19 @ 15:49:26
URL: http://sashas.se
Postat av: Sasha

sv; Ah okej, jag går också till privat oftast, och då går det lite bättre, men ibland när jag är på ds där jag har min hudläkare bland annat, så usch, då mår jag dåligt.

Åh, då måste jag testa äta där någon gång :) Älskar grekisk mat :)

Vi skulle till Luleå (Magnus är därifrån), tänkte åka Onsdagen och sen hem Måndagen, så skulle få 5 nätter ihop iaf :) Så blir väl att bara vara hemma nu, eller kanske åka någon annanstans, ska nog planera lite idag sen :) Vad har ni för påsk planer? :)

Kram

2012-03-19 @ 16:15:48
URL: http://sashas.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så kul att få följa din kurva lite med vikt och allt, vi ligger ganska lika där på alla delar faktiskt även om det skiljer en vecka :D

Jag skickade mail igår till fk och hade fått svar imorse, de hade fått min ansökan och skulle skicka ut papper snart så det är skönt att veta iaf att det inte kommit bort :)

2012-03-19 @ 16:23:19
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Grattis till v 25 :) en vecka närmare eran bebba. Och vilka bra värden du har, var själv hos barnmorskan idag och hade gått upp 20 kg.. haha, men men vad ska man göra. Men det ligger i familjen så de är inte så konstigt att jag har lagt på mig mycke vätska. Fin gravid mage har du också, skönt att du inte har fått några bristningar ännu.



Vad fint ni håller på att få i huset. gillar verkligen dörren med tapet, sjukt snyggt!



SV: Ja enskede är bra, trivs verkligen i området. Hur kommer de sig att du/ni flyttade till Laxne?



Vad skönt att foglossningen la sig när du vilade, min blir bara bättre och bättre så hoppas den fortsätter så. Kommer defentivt att behöva lite fler tips och råd så då säger jag till :D

2012-03-19 @ 19:33:33
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0