Fröken fräken

Jag kan inte förstå hur jag ogillade mina fräknar i yngre dar.
De är så sjukt fint och de ser fräscht ut.
Jag älskar mina fräknar!
Idag har de blivit rejält tydligare då jag varit ute hela dagen :)
Bikini på och även smort in mej i solskyddsfaktor på magen, bröst och axlar :)
Killarna är fortfarande ute och Zina varvar altanen med köksgolvet.
Hon har blivit nersprutad med vattenslangen, men hör o häpna så gillade hon de :)

Idag kom ett glädjande besked i brevlådan.
Vi fick VG på våran examinationsuppgift som vi gjorde för en tid sen.
Vi fick alltså VG i I ur och Skur grundutbildning!!
De ska firas med en glass tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så fina fräknar du fått i solen, tycker det är otroligt fint och som du säger sommarfräscht :D Önskar jag hade fler!

Grattis till betyget med, kanonbra ju! Skönt att få det beskedet såhär inför ledigheten :)

Haha ja visst är det väldigt delade känslor där, man vill inget annat än att träffa den lille men själva förlossningsbiten känns inte så lockande :P

Hoppas ni får en härlig helg i solen! Kram

2012-05-25 @ 19:29:54
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Jenna

Ooh, jag såg inte filten när jag var där..

Grattis till betyget! Jag får också fräknar på sommaren, tycker det är fint :)

Kram

2012-05-25 @ 19:44:11
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Sasha

Fräknar är så fint :-) brukar få några på näsan på sommaren men inte så mycket.

Grattis till resultatet på utbildningen :-) vad blev det för glass?

Har en tävling i bloggen nu, och imorgon eller Söndag kommer det upp ytligare en, och där finns blan annat massa söta baby saker man kan vinna :-)

Kram

2012-05-25 @ 20:27:22
URL: http://sashas.se
Postat av: Malin

sv : Jag bor i Härnösand, det regnade kanske 3 timmar sen kom solen tillbaka på kvällen.



Ja dom är smidiga.

2012-05-25 @ 22:39:04
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0