Sandra testar kakor

I tidigare inlägg så  skrev jag att jag skulle fira med en glass... De blev inte en. De blev istället 3. Jag ska snart moffla i mej den sista, som för övrigt också är den godaste... Spirello! Eller twister som den heter nu. Men ja säger fortfarande spirello.
Jag köpte även en nogger och en 88:an :D

Nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja. jag äte popcorn och dricker vatten me...
Jag kokar inombords. De är så sjukt varmt!
Man är ju extra känslig mot värme när man är höggravid. Eller gravid över huvudtaget. På söndag så klassas jag som höggravid. Konstigt då jag känner mej lättare än någonsin.. Men de är ju tackvare att magen sjunkit och bebis är fixerad....
Jag är ju i vanliga fall en riktig fryslort.

Imorn är de loppis dax. Klockan 6.00 ska vi åka hemifrån. Då till Ösmo och lämna av Zina hos bästa mamma och pappa, sen ner till nynäs.
De ska tydligen va pissvarmt imorn med.. Hur ska jag klara detta? Jag har ju inte ens några kläder som jag kan ha... förutom jeans och leggings....
Hej värme!

Jag har förresten testat kakor....
Den ena jag har testat är Singoalla cheescake

Såååå sjuuuukt god! Den va verkligen too die for och fick därmed 5 av 5  möjliga...


Den andra jag har testat är Ballerina marängswiss....

Den var inte min kopp  av te.. Jag har endast tagit en och hela paketet ligger kvar i lådan....

Har ni prövat nån av dom? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh hade velat testa ballerina marängswiss!



bloglovinbyte? :)

2012-05-26 @ 13:52:01
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0