Ute premiär för killarna

Idag har killarna haft ute premiär.
Eller egentligen inte, för när jag hämtade dom när de var små små små pluttar så fick dom faktiskt vara ute...
Men idag hade dom debut här :)

Dom fick på sig frontline, och ett halsband. Jag tvekade och velade och hade lite småångest om de verkligen kommer klara de här :)

Vi öppnade dörren på vid gavel och gick ut.

Killarna stod inne och tittade nyfiket ut. Men dom var inte alls så tuffa som man skulle tro. Minsta lilla ljud fick dom att hoppa högt och springa in igen.

Efter 30 minuter, och de fortfarande inte hade kommit ut annat än på trappan tog ja Movitz under armen och satte ner han på gruset. Woops så öppnade sig en helt ny värld. Jag gjorde likadant med Vegas. Och han, som jag trodde skulle va räddast, va minsann mest kaxig.
Dom gick runt där och kollade läget.



Men efter ett tag så behövde vi gå in, och grabbarna bangade inte. Så vi gick in allihopa.
Imorn blir de en ny vända ute..

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Ja haft ganska fullt upp. Jag vet inte vem jag hejar på tycker alla ar hemska människor. Lars ar den son jag gillar bäst ön jag måste välja du då?

2012-05-13 @ 22:36:45
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Postat av: elfina

du kommer ÄLSKA den. "hem ljuva hem" i Järna. Aldrig varit där?

2012-05-13 @ 23:22:57
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Renata - gravid v 39

Haha så söta =) snart är de hur kaxiga som helst

2012-05-14 @ 09:48:18
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0