Att somna med maten i mun

Idag skulle jag prövat på livet som tvåbarnsmamma. Min 4,5 månad och en 6 månaders.
Jag såg verkligen fram emot denna utmaning, även fast de bara skulle vara max 1 h så skulle de bli superkul!

Men de blev inte så. Malins tandläkare va sjuk så de blev inställt.
Men vad gör de? Vj åker dit ändå och leker. De va 100 år sen vi träffades och nu om nångång behöver hon mig som bäst!
Sist vi träffades var i somras när vi va till tuna park, Vilgot va inte mer än bara några veckor då..

Jag hade gjort klart allt och skulle bara ge Vilgot lite käk innan, och vad händer? Jo han somnar med maten i mun..
Ja la ner honom i vagnen och ringde Malin och sa att vi blir lite sena..
Men han brukar inte sova så länge så snart sjappar vi iväg :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Naww! Det händer Noel ofta att somna så. Men som sagt det brukar ju inte va så länge.

Kram kram

2012-11-22 @ 15:15:57
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0