Gröt, babysång och inställt Bvc

Idag när vi va på väg till babysång fick ja ett samtal från Bvc. De visade sig att våran mammaträff var inställd idag.. Trist! Ja hade sett fram emot att få väga Vilgot..
Men men. Vi satt i vanlig ordning kvar på babysången och pratade.
Vilgot blev jätte grinig och ingenting hjälpte. Han hade precis sovit.


Så vid 12.45 gav jag upp. Vi åkte hem istället. Han somnade på 2 sekunder i bilen, och eftersom han skulle vakna när ja stannade bilen låg jag i 50 km/h hela vägen, trots att de va 70..
(Nej jag fick inga bilar bakom mej!)
Men när vi närmade oss hemmet så fortsatte vi att åka.. Så vi åkte sakta bort till skoltvångs gruva för att ha nånstans att åka..
När vi kom hem igen så vaknade han såklart när ja stannade bilen..

Vilgot fick i vanlig ordning 1-1,5 dl gröt, idag med aprikos/päron puré på.
Han tycker antagligen att ja ger honom för sakta, för han knycker skeden av mej :)
När gröten tog slut blev han jätte jätte arg, och hade han kunnat hade an säkerligen lagt sig på golvet, sparkat och skrikit..

Ja måste avleda honom för att han ska sluta va så arg :)
Åh han är så söt min lilla skatt ❤


Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Åh saknar babysången jag! :-)

2012-11-21 @ 16:37:35
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Nina

Åh det va så typiskt att det inte blev något på bvc :( Att de kan bli sjuka lixom? ;)

Va kul att det går så bra med maten! Han ser riktigt nöjd ut på bilderna också :)

Kram kram

2012-11-21 @ 19:37:19
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/
Postat av: Mia

Han är en stor grabb och vill själv, söt han är på alla bilder. Kram på er båda

2012-11-22 @ 20:31:41
URL: http://mia11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0