Massage, blingo och 7 kg

Idag åkte jag och Vilgot till Gnesta för att gå på dropp in på Bvc för att mätas och vägas.
Han har nu passerat 7 kg och väger numer 7065 gram och är 68,5 cm lång!


Efter besöket åkte vi hem. Vilgot sov och jag tittade på Det okända.

Sen var de dags att bege sig till Södertälje. Jag hade en massagetid bokad. Och dra mej baklänges vad skönt de va!

Schyst märke efteråt ;)
Jag kan varmt rekommendera Telge Hälsocenter!

Ja har även bokat tid där för en ansiktsbehandling ;)

Efter massagen åkte vi till maxi och handlade..

Vad gör man inte när man inte orkar bära babyskyddet ;D
Vi handlade detta! På söndag ska vi börja med grötsmakisar :)

Liten blir stor ;)

Idag kom även min klänning och våra mössor från Blingo :)


Im in love!


Kommentarer
Postat av: Nina

Men åh! Va söta ni är med mössorna :)
Hehe ja, man får alltid massageränder, speciellt i fejjan!
Skönt att ha en behandling att se fram mot!

2012-11-08 @ 20:46:39
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna Katana

Gulliga mössor ni skaffat er (: Kul att han växer på så bra.
Och smart sätt med kundkorgen där :P

2012-11-09 @ 10:57:09
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Jouline♡

Tack snälla du för dina rara ord :) Det känns bra att vara tillbaka igen!

Men herre guuud så sött att ni har likadana mössor, det var det sötaste :) Han är verkligen toksöt lilla Vilgot! Och så gott med ansiktsbehandling, vet inte hur längesedan det var som jag var och gjorde det på en klinik. Har bara hållt på med mina ansiktsbehandlingar här hemma själv.
Kram på er!

2012-11-09 @ 13:48:45
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så bra Vilgot växer, vår Elsa är fortfarande en liten plutt och vägde 5400 sist vi vägde men hoppas hon växt till sig till nästa gång den 26e :D

Haha jag skulle inte ha skrivit så, denna veckan har Elsa strulat ordentligt med sömnen! Vaknar var och varannan timme och är arg för att hon ligger på mage och sen äter hon 1-2 gånger igen. Nej jag slutade amma när Elsa var 11 veckor, funkade inte alls för oss :(

2012-11-09 @ 15:53:56
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0