Onsdagsslapp

Jag tänkte att varje gång jag skrivit hur bra vilgot har sovit, så har han på en gång sovit skit.
Så nu tänkte jag om jag skriver hur dåligt han sover varje natt så kanske de blir åtminstonde 1 bra natt?
Jag skulle så gärna vilja sova iallafall 3-4 timmar sammanhängande...
 
Inatt vid 4 tiden så hade Vilgots blöja läckt... Till på köpet var ju Vilgots rum upptaget, där pyjamasarna låg... Så de blev att gå ner och leta efter nåt att sätta på han..
Hade de inte varit så att han vägrade täcke hade han kunnat legat i bara blöjan...
 
Klockan var ställd på 7.15, men när klockan var 7.10 så vaknade Vilgot... Då hade han gjort en blöja, så de va bara att knata ner och byta..
Trots att Vilgot inte sovit så bra har han varit super glad idag :D
 
 
Klockan 9 (!!!!) skulle vi befinna oss i Mariefred, Malin skulle på intervju.  Jag var mer död än levande...
Sen åkte vi hem och här har vi varit och bara degat..
 
 
Både Vilgot och Milly var super trötta och hade gärna velat somna vid 17.30 om dom fått bestämma... De fick de inte...
Dock tog Vilgot saken i egna händer och somnade i mitt knä.. Men jag väckte honom efter knappt 10 minuter...
 
Oj! Snacka om att bilderna blev skitdåliga när man laddade upp dom via Instagram :O

Kommentarer
Postat av: Mia

Söt som vanligt och roligt att han ändå är så glad :)

2012-11-28 @ 20:33:15
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Thelma vägrar täcke med så pyjamas ett måste

2012-11-28 @ 21:29:02
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Mikaela

Sv: Kul att du gillar rummet :) Ja det fick sig verkligen ett lyft ;)

2012-11-29 @ 18:37:24
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0