Öppen famn och finbesök

Imorse åkte jag och Vilgot till öppen famn för att träffa våra vänner, Nina/ Noel och Sara/Cornelia.
Som vanligt är de alltid lika trevligt att träffa dom :)

Innan jag åkte så fick jag för mej att trycka igenom mina gamla hål som jag har i öronen.. Dock hade de ena vuxit igen men med lite envishet och styrka tryckte jag igenom de :)


Efter babysången så åkte jag till åkers för att hämta Malin och Milly som ska vara här ett par dagar :)
Efter de åkte vi till McD och käka och sen åkte vi hem hit där bebisarna lekte för fulla muggar..


Sen blev de trötta och somnade. När Vilgot blev ledsen började Milly skratta :D haha de va precis som att hon trodde att han skratta ;)

När Vilgot vaknade så fick han mysa i Malins knä medans jag fixade middag :)


Sen innan Vilgot somnade fick han först 150 ml ersättning och efter en stund senare fick han 150 ml till, men åt bara 70ml av de..

Nu sover han och jag ska hoppa ner i duschen :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

De där smakproverna från semper och nestle tror jag att jag fick hem i lådan för att jag är med i pampers eller liberos babygrupp på deras hemsida! :)
Har då inte beställt några på egen hand!

2012-11-27 @ 22:14:37
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0