Plötsligt händer det!

Idag åkte vi till Malin och Milly när Vilgot vaknat.
På väg dit fick jag en polisbil bakom mej. Och även fast jag har rent mjöl i påsen, dock kanske en aning tung på högerfoten.. Men vadå, de är väl alla? Iaf när ja kom fram till Malin var jag helt skakig i hela kroppen :)
Ja fattar inte varför ja ALLTID blir så nervös!

Iaf när vi kom fram så sov Milly. Vilgot passade på att hänga i hennes amningskudde och leka med hennes Hello Kitty maraccas..

:)
Jag packade ner en tetra med ersättning och esska flaskan.. Ja tänkte att de kanske funkar om man inte är hemma..
Och döm om min förvåning när han tog flaskan och klunkade glatt i sig 100ml, och käkade från bröstet efteråt.

Jag blev så glad!

När Milly vaknade så satt dom och lekte :) dom är så söta!


När vi kom hem så myste Vilgot o Anders i gungstolen :)


Sen blev de bad och efter badet så mös vi i soffan med 135 ml ersättning :)
O nu sover han sen 19..

Nu ska ja snart gå o lägga mej! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi dom var lite lika varandra där i gungstolen! :D

2012-11-24 @ 16:45:39
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0