Vilken underbar dag!

Den här dagen har bara flugit förbi!
Klockan 9.25 begav jag och Vilgot till Gnesta för att gå på öppen famn. Där mötte vi såklart upp våra vänner Sara/ Cornelia och Nina/ Noel.
Alltid så trevligt att träffa dom :)

Vilgot hade sina asgrymma baggyjeans på sig.
På famnen sjöng och fikade vi.
Medans vi tog fika låg bebisarna på golvet. Vilgot passade på att ta ett redigt tag i Noels öra :D


Vilgot käka och somna..


Efter famnen åkte jag och tanka. På macken mötte vi även upp Nina och Sara igen för att sedan åka karavan hem till mej :)
Här hemma bjöds de på skrikfest, matfest, mys, bus och sömn. Helt underbart!

Vi mammor babblade på som vanligt och fikade mina bullar som jag kunde bjuda på utan att skämmas ;)


Kommentarer
Postat av: elfina

åh va gulliga bilder!! han är såå söööt!!
du, jag håller i en stor julklapps tävling. du kan vinna 500:- att handla leksaker för, kom och kolla!

2012-11-20 @ 21:12:16
URL: http://elfinas.blogg.se
Postat av: Erica

sv: Jag känner mig också ganska trygg med min egen mamma. Men den som är mest tillgänglig för barnpass är oftast farmor. Vet ju att det skulle gå bra det med, men vi har verkligen inte samma värderingar o syn på uppfostran oså, och vet att hon skulle köra sitt eget race och inte respektera "vårt sätt" att sköta saker och ting. Det är nog det jag tycker är jobbigast egentligen.

2012-11-20 @ 21:23:27
URL: http://ericanygren.blogspot.com
Postat av: Nina

Helt underbar dag :)

Tack igen!

Och jag kan inte få nog av våra godbitar på bilderna. Noel tackar för kärleks"taget" om örat hihi
Ses imorrn!
Kram

2012-11-21 @ 02:37:13
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/
Postat av: JEnnie eriksson

Jag måste bara fråga men ligger din kille aldrig på mage och leker? Jag har nämligen bara sett 1 bild när han ligger på mage nämligen, kan han inte hålla upp huvudet eller varför ligger han inte mer på mage? Blir svårt för honom att krypträna annars :)

Fin kille i övrigt :)

Svar: Jo han ligger ofta på magen. Men skulle jag lägga ut alla bilder jag tar på honom så skulle jag inte få göra annars.
Sandra

2012-11-21 @ 10:12:50
Postat av: Emelie

haha busig bodyn passade verkligen till bilden när han drog den andra bebisen i örat ;)

2012-11-21 @ 11:05:10
URL: http://mammaemelie.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilket härligt gäng ni ser ut att vara, måste kännas skönt att ha fått så bra mamma-vänner i närheten som man kan umgås med. Blir ju lite ensamt annars och man får ju inte så bra svar från en bebis :P
Underbart sovsätt med filten förresten :D
Hihi kan tänka mig att det är lite surt med purén, men bara att ge sig på det igen!

2012-11-21 @ 12:06:57
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0