Dagens Blingo shopping

Idag ringde klockan 8.00 och de var turbosandra som satte vart! Klockan 10.00 skulle jag och Vilgot vara hos Linda för att gå på Blingo party!


De var hur trevligt som helst!
Så kul! Åsa, tjejen som höll i de sa direkt när jag och Vilgot kom in att dej känner jag igen från underbara barnmässan. Så titta hon på Vilgot o sa o de va du som charma mej totalt.
Självklart hade Vilgot sin Blingo body på sig, den som är designad av Ann Söderlund. :)
Jag som inte skulle handla nåt köpte en klänning till mej för 599:- svindyrt! Ja köper aldrig så dyra kläder. Ok om de är jeans eller ytterkläder..
Men hur som. Den är fin! Jag köpte även 2 mössor. En till Vilgot och en likadan till mej ;) (samma mönster som hans body)


Efter besöket åkte jag till barnens hus. Ja behöver en ny skötväska och hittade en jättefin från Brio som ja köpte. Men den kostade 500 spänn och efter att kollat över ekonomin så ska ja lämna tillbaka den.. Sorg.

Men visst e den väl fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0