En dag på Ikea.. Typ

Idag gick inte Vilgot upp dörren 12.30!! Galet!
Tro inte att han sr vaken länge efter de.. Nä knappt 30 minuter, så sov han igen.
Idag har han iaf varit feberfri och väldigt glad. Igår kväll var de rena skrikfesten..
Tillslut somnade han och sov större delen av natten <3

Så här glad har han varit idag i sin finfina jumpsuit från moonkids :) (märkesnörd?)

När Anders om hem åkte vi iväg till Ikea.
Där kollade vi efter en ny tvmöbel. Vi hitta en men den hade glasdörrar o de vill inte vi ha..

Vi fick med oss massa bra saker. Bl.a. Ett nytt vardagsrumsbord ;)
Vi hitta även en ny soffgrupp som vi vill ha. (Ja jag vet att vi köpte ny soffa i januari)
Vad köpte vi mer? Lite småsaker, en fejkfäll, handdukar, badlakan, massa tyg, glasburkar och massa annat kraffs :)

När vi va klara med shoppingen gick vi ut och lämnade sakerna för att sedan gå in igen och äta köttbullar ;) Anders åt en räkmacka.
Gott som tusan!

Sen var klockan 19.45 när vi satte oss i bilen. Ja ville så gärna hinna in på net on net och köpa en babywatcher som jag blev tipsad om.
Jag hann. Jag skulle till gång 25 fack 44. Jag fick springa som en dåre runt hela varuhuset för de ja skulle ha va precis vid kassorna.. Me. Jag hann!
Anders och Vilgot fick sitta i bilen och vänta :D


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, moonkids har ju så mycket fint! =)

2012-10-06 @ 11:59:42
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: GRAHA

Vad söt liten bebis!! :)

2012-10-07 @ 16:04:31
URL: http://graha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0