Slappfisar och gullgosse

Idag har jag känt mej som en by människa. Mjölkstockningen är nästan ett minne blott.
Nja inte riktigt, men de är betydligt bättre!
Igår kväll tog ja en varmdusch och pumpa. Men de gav ingen effekt. Så ja gick ur duschen och tog hårfönen. Brände mej rejält ett antal gången men massera och massera och massera och poff så börja de spruta mjölk! Och jag kände mej som en ny människa.
Dock kändes de som att de inte var helt väck när ja sluta med värmen.
Inatt sov ja dessutom med inlägg i ett amningslinne så ja skulle hålla dom varma och idag känns de bara som att jag har ett blåmärke under bröstet..
Men ja har fortsatt att amma, amma, amma på de bröstet..

Idag har jag hunnit vara kreativ. Jag blev så less på att inte ha ett passande påslakan till Vilgots "täcke" så ja sydde ett med barbapapa-tyget.
Längst ner satte jag tryckknappar för att slippa att se åker ut :)

Jag är nöjd fast jag inte är nån sömmerska :)

Vilgot är så rolig. Han vill sitta upp hela tiden.. När ja lutar honom mot benen för att ja tänker att han kanske vill vila nacken, nä då drar han sig fram för att få sitta upp :)


Gullgossen <3

Idag har han haft sin finfina bodysuit från Katvig :)


Kommentarer
Postat av: Julia

hej! kan du rösta på mitt bidrag? skulle betyda stort om du gjorde det. Har just nu runt 100 gillningar, men ska försöka på 200 :) sprid detta vidare, ju mer alla röstar, desto mera har jag chansen att vinna en iphone 5! tack för hänsyn! :)

2012-10-02 @ 21:52:26
URL: http://juliesdairy.blogg.se
Postat av: Malin

Snyggt!

2012-10-02 @ 22:02:49
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Linnea

Gud vad söt! :)

2012-10-03 @ 18:40:43
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0