Sömn & kusinmys

Inatt har Vilgot slagit rekord i att vara vaken. Han har vaknat 6 gånger för att käka! Dessutom tyckte han att han sovit klart mellan 2-3 för då höll han låda och ville inte alls sova..
Så kan de va!
Men han tog igen de under dagen då han sov i 3 timmar i vagnen, sen vaknade han och vi åkte hem. Dock somnade han i bilen ganska på en gång och vaknade inte förrän vi kom hem :)

Trött kille!

Måns är en fantastisk kusin! Han är bara 3,5 år men såå mån att Vilgot har de bra. Han sjunger, hämtar snutten och nappen och ger han leksaker i mängder.

Han är sååå fin <3
När vi kom hem hade Anders storstädat huset och hade maten klar! <3 lycka!!

Sen blev de bad och nu sover Vilgot och vi tittar på solsidan.
Fytusan vad jag har saknat min älskade man när jag varit borta <3


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Rosa fika-insamlingen

Vilken fin kusin Vilgot har, de verkar trivas bra ihop vilket måste kännas skönt :D
Hihi ja Zlatan är ju lång och väldigt bra på fotboll med!

2012-10-22 @ 11:52:16
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Jenny Karlsson

jätte fin blogg!
kolla gärna in min där jag nyss skrev om vart du kan hitta militärmönster, och svara gärna på frågan i inlägget! :)
kram

2012-10-22 @ 18:25:25
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson
Postat av: Nina (Sinisalo AFF)

Låter som en bra tripp ni tog :) Och skinande rent hemma är ju verkligen toppen!
Noel har också haft en period på 5dagar ca med amning med 2h mellanrum (dygnet runt..,.)
Hoppas ni (låt oss skriva vi?) ;) sova godare inatt!
Kram kram

2012-10-22 @ 20:05:13
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0