Symässan och bajsfest

I torsdag åkte jag och Vilgot till mamma och pappa för att tillbringa ett par nätter och några dagar tillsammans.
Igår tog vi tåget in till stan för att besöka mammas jobb innan vi åkte till Älvsjömässan.

(3 månader och redan världsvan pendlare ;) )
Dock blev de inte riktigt dom vi tänkt.
På tåget in, typ vid Tungelsta kände Vilgot för att lätta rejält på trycket. Han satt i mitt knä och de blev bajs på hela honom och på mej.
Paniken som uppstod när ja fått av han alla kläder och insåg att jag hade glömt extra byxor till lilleman!!
Body hade jag och byxor brukar ja ha 2 st. Men nu fanns där inga!

Ja åkte in till mammas jobb, tvätta av oss och sen fick ja o mamma ta en sväng på stan och shoppa byxor till Vilgot. De blev 2 par byxor och 1 body o en dregglis :) mormor betalade ;)
Sen käkade vi lunch och efter de begav vi oss till mässan.
Där shoppade vi varsin bodysuit till Vilgot och jag köpte massa tyg :)
Vi var inte hemma hos mamma o pappa förrän 19.30!!

De här var vad jag fick med mej :)

Imorse kom mamma in och hämtade Vilgot så ja fick sova en stund :)

Pappa och Vilgot myste en stund :D

Efter frukost åkte vi ner en snabbis till nynäs och lämnade sista påsen med kläder.
Ja känner viss ångest för att ja lämnat bort alla mina kläder...
Men men..

Nu ska ja o mamma spela :)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

hihi, så söt :D

2012-10-22 @ 18:13:36
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se
Postat av: Mia

Underbar bild på Vilgot, den översta i detta inlägg. Kollar in för att se vad spännande ni hittar på. Kram

2012-10-23 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0