Ny garderob- ja tack!

Eftersom jag nyss varit gravid har jag inte velat köpa nya kläder. Eller velat har jag väl, men inte haft nån anledning.
Jag gick upp 23 kg under graviditeten och har nu 10 kg kvar till startvikten. Men den vill ja inte tillbaka till utan är nöjd som de är.
Men eftersom jag väger 10 kg mer så kommer jag ju inte i mina kläder!! Ok tröjor och tunikor kommer ja i men inga byxor..
Jag är visserligen en klänning människa..
Nu vill ja ha en ny garderob. Eller jag behöver också en ny.
Jag funderar på att.. Att beställa på nätet.. De finns så fina kläder, samt ett stort utbud. Dessutom är priserna helt ok!
 
De bästa är att dom har både billigare kläder och dyrare kläder.
Jag föredra dock de billigar då man inte

Kommentarer
Postat av: Linda -Mamma till Hailie

Satan så snygg den va :) Blev en aning sugen på den själv faktiskt :)

2012-09-18 @ 02:11:59
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se
Postat av: Linda -Mamma till Hailie

Satan så snygg den va :) Blev en aning sugen på den själv faktiskt :)

2012-09-18 @ 02:12:13
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se
Postat av: daniela

Den var ju jättefin o prisvärd! Jag brukar ibland beställa på internet, ofta får man ju bra rabatter på vissa sajter. Men det jag tycker är svårt är storleken! Och så tycker ja d e trist att man missar den här känslan av att strosa runt o kika lite på kläder för att sen prova o hitta lite man älskar :) När man beställer på internet får man ju allt på en gång, jag gillar att dela upp det hela lite o få "klädköparkickar" lite fler gånger :) men d e praktiskt att köpa på internet. Hm kan man lika gärna köpa nere på stan, men ex. halens ellos bubbleroom nelly då kan man ju beställa för det hittar man ju inte i affärerna sen. Man kan ju alltid skicka tillbaka d man inte gillar :) Jag är ju i första fasen nu när man måste hitta alternativ då byxorna är trånga i midjan o bhn är för liten. Men samtidigt vågar man inte köpa för mycket för man vet inte var viktresan slutar! Kommer stå med ditt problem i vår!! Dock funderar jag nu på om ja ska unna mig en gravid kudde vanlig ell. dreamgenii..

2012-09-18 @ 08:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback