Min man kan han- jag är nu lite extra kär!

Idag har vi träffat vännerna på ÖF. De va 100 år sen ock de va sååå kul!

Efter ÖF hade Vilgot Bvc tid. De var dags för BOEL test (blicken orienterar efter ljudet) vi gjorde de för 1 månad sen, men han blev inte godkänd då. Anledningen va antingen att han varit förkyld då, eller min teori att han helt enkelt sket i de.

Efter Bvc va de skynda hem. Ja skulle få besök av Lisa och AK med bebis. De va 100 år sen ja träffa dom med :( känns så sorgligt att vi inte träffas oftare. Vi kom fram till att vi hållit ihop i 10 år! Sjukt länge!
Vi fikade och jag myste med bebis <3

Nu kommer de bästa av de bästa!
Sen kom Anders hem, ja hade precis gjort mat till Vilgot.
Han ger mig sina bilnycklar och säger gå ut oh kolla på hur bagageluckan öppnas. De är ashäftigt. Aa tänkte ja o gjorde de. På väg dit börja ja fundera på varför ja va tvungen att göra de just då, ja hade ju besök.
Men ja ställde mej där, tryckte på knappen och luckan-som va elektronisk öppnades. I där ligger en skönhet- en BRIO SMILE! Jag fattade absolut ingenting och blev nästan lite sur för att den låg där. Varför hade han tagit hem den? Vi hade ju kommit överens om att inte köpa den- hur mycket jag än ville!
Jag var förvirrad. Förstod ingenting. Jag stängde luckan igen och stod kvar vid bilen. Anders öppnade altandörren och frågade om jag inte ville ha den..
Han är inte klok nånstans! Och jag blev idag lite extra kär ;) vi har ju varit tillsammans i 1000 år- jag trodde jag kände honom. Tänk vad fel jag hade!

Jag är nu stolt ägare till en brio smile! Vilgot älskade den! Och den har säkerligen redan gått en mil här inne ;)

De roligaste är att jag VET att de är beställningsvara. Anders skulle bara gå in och kolla leveranstiden på den.
Hon som jobbade där hade igår kväll tagis bort reservationslappen på den, då de va en tjej som skulle hämtat den för 2 månaders sen, men aldrig dykt upp. Så han fick den! De kan man kalla tur skulle jag säga! Dom är nämligen slut på brios lager med :)


Kommentarer
Postat av: Nina & Noel

Wow alltså!
Jag är mållös!!! Fantastiskt snyggt jobbat av Anders :)

Åh vad roligt! Och grattis eller vad skriver man? :)
Kram

2013-04-10 @ 05:15:33
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/
Postat av: Mia

Vilken tjejtjusare till son du har :)

2013-04-10 @ 18:49:27
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: onewayforward.blogg.se

En brun/svart sån där nu på väg till mig ;) kunde inte låta bli! Kunde inte vänta till V25 på en svart!

2013-04-11 @ 20:16:14
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0