Första bissingen och kärt återseende!

Vilgot har ju varit lite trixig de senaste dagarna. Han har inte velat äta, sover dåligt/ oroligt. Dreglar ännu mer än vanligt och nu ikväll hade han en temp på 38.1.
Nu vet vi varför! Vilgots första lilla bissing har spruckit upp. Som ett litet riskorn i nedrekäken :)


Jag hade gärna kunnat vänta med de där små bissingarna. Men han är ju ändå 7 månader.
Antar att de är för att jag inte vill inse att han är så stor redan.. :|

Idag har vi träffat Zandra. Vi kom fram till att de är närmare 5 år sen vi träffades :O hennes lille Kevin va då bara nån månad och sov på mej. Nu är han 5 år och har fått en bedårande lillasyster De va jättekul att träffa dom igen!
Zandra hade även kläder till Vilgot. En påse sa hon. Ja trodde då att de va en liten påse, typ Ica påse. MEN!! De va en Ikea pappåse!! Mycket fint!! Tackar så mycket!


Efter besöket skulle vi åka o bada på familjebadet.
Men vi blev så sena, så när vi kom fram visade de sig att de skulle stänga då :( så de blev inget bad.
Vi ska ta de imorn istället :)

Nu ligger vi på varsin soffa. Vi köpte varsin enormt stor godispåse idag :)


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Åh vill du kolla där om de har kopparna och faten kvar? Jag skulle bli så glad :D maila mig på [email protected] ifall du får tag på framförallt kopparna så kan vi bestämma om hur jag ska få dom och betalningen :)

Så roligt att de första små tänderna! De blir ju så söta!

2013-02-09 @ 08:55:09
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0