Snuttisen

Vilgot gjorde en kaskad spys i lördags när vi va hemma hos mina föräldrar. Såklart skedde de när han skulle sova (pga för mycket mat!) så allt åkte in i tvättmaskin.
Dock missade jag att hans snuttis blev kvar i maskinen...
Den glömdes där och är fortfarande kvar.
Så jag passade på att sy en egen till honom. Jag har länge velat göra de, men inte haft varken motivationen eller orken. Dessutom har de känts onödigt när han har en..

Den blev 31X 31 lång och dubbeltyg, ena sidan blev med robotar och den andra med troll :) o svart kantband till :) nu funderar ja på om ja ska låta den va så, eller om ja ska sätta tid en napphållare och/ eller pillerband :)


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Jättefin filt, jag tycker som sagt att du borde starta företag och sälja alla fina saker du syr! :D

Jag har också varit rädd för färg på byxor men va sjutton, det är ju så snyggt på andra så varför inte på mig? :D

2013-02-06 @ 09:47:43
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0