Vägning/ mätning presenter, bad och pussar ♥

Idag åkte vi iväg till bvc för att mäta och vägas :)
Min skönhet väger nu 9110 gram och är 75,2 cm lång :D Min stora lilla kille ♥
 
Efter bvc åkte vi och hämtade ut ett paket som ja beställt till vilgot.. :) Och efter de åkte vi och tråk-tankade...
När vi uträttat våra små ärenden åkte vil hem till Sara och Cornelia,  där även Nina och Noel var. Vilgot hade presenter till sina bästisar som jag har gjort :D
Dock lossnade Noels knapp på en gång, så ja tog med mej den hem igen..
 
Vi fikade supergod kladdkaka som sara bakat och som vanligt hade vi massor att prata om...
Dock har inte våran natt varit den bästa.. Jag har varit mer vaken än sovit denna natt så ja var pissttrött.. Jag kände att jag verkligen inte hade tålamodet med mig... :(
 
När Anders kom hem hade han med sig Vilgots 1 års present.. Men ja ville veta vad de var redan nu så vi (Läs Vilgot och Anders) skruva ihop den redan idag.
Sådan fara sådan son sägs de... Vilgot passade även på att dra sig en reva, mäkta nöjd!
(Vilgot fick massa pussar av sötaste Cornelia, kärlek ;))
 
När kvällen kom så fick Vilgot bada i handfatet med sina nya badleksaker. BPA-fria och ftalater fria ;)
Sen höll vi han uppe till 19.15 (!!!) i hopp om att han ska sova bättre.. De senaste dagarna har han somnad straxefter (om inte innan) 18.30...
 
Nu ska ja snart gå o sova :D Och såklart hoppas på att få sova inatt! Idag har inte tårarna varit långt borta... (Pga tröttheten)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0