Vilgot 7 månader- pulkapremiär

Idag när väckarklockan ringde hade ja världens huvudvärk. IGEN! De är 3e dagen irad jag har sån värk. De är som ett tryck i skallen som gör 10 gånger ondare när ja böjer mej ner eller hukar mej.
 
Tanken var idag att vi skulle åka in till södertälje och träffa Zandra. Men efter fått ett sms att Jossan blivit förkyld. Och jag vill inte riskera att vilgot bli sjuk så vi sköt upp de. igen.
 
Istället har jag och vilgot haft en toppen toppen dag, på hans 7 månaders dag. Den har verkligen varit super bra! Vi låg, dagen i ära kvar läääänge i sängen och myste idag. Vi gick inte upp förrän 10.30 :O (Med undantag för 2 blöjbyten)
Fantastisk bild! Så glad ♥
Sen  gick vi upp och åt frukost och efter de lekte vi lite på lektäcket. och sen somnade han. Då drack jag mitt kaffe, och startade datorn för att kolla lite saker.
Ringde även ett samtal och bokade tid för en grej imorn. Både kul och spännande! Men mer än så varken kan eller vill ja säga.
Top sercret ;)
Min älskade gó onge ♥
 
När vilgot vaknade lekte vi och myste vi igen. Käkade lunch och senare sov han middag igen. När han vaknat klädde vi på oss och gick ut för att premiär åka nya vrålåket- babypulkan.
Vi gick en promenad med den och vilgot var verkligen imponerad. Förmodligen för att han fick se så mycket :D När en bil åkte förbi lät han ohhh och tittade på den med stora ögon :D
Jag älskar att han varit på så bra humör idag! Han har inte hunnit bli övertrött nån gång vilket inte hör till vanligheterna ♥
 
O att vilgot blev 7 månader idag betyder en ny kategori ;D

Kommentarer
Postat av: Elin- mamma till Jasper och Axel

Jag hade lyx i 1 vecka cirkus med hela nätter.. Fast såklart ville han äta tidigt på morgon. Men man fick ändå sömn :)

Nu senaste tiden/veckorna vaknar man av att han gråter och ligger på mage, och inte tar sig tillbaka, antagligen för att han är trött eller att täcket är i vägen eller nå.
Nu börjar de bli dags för pojkarna att sova tycker jag.

Fast Jasper sov inte hela nätter förrens efter 1 år och jag blev ju gravid med Axel när J fyllde ett så då började gravidnätterna också med halsbränna och de ena å andra ;)

2013-02-05 @ 07:49:54
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Mia

Som vanligt underbara bilder på charmören Vilgot, så underbara. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra.

2013-02-06 @ 15:19:23
URL: http://mia11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0