Det finaste i världen är ni

Idag var den bästa dagen på lääääänge. Jag vaknade första gången 3.18, och tänkte yeeeey!! 12 minuter kvar tills ja är smittfri :D Tänkte först gå upp då och sanera huset och sen krypa ner hos pojksrna, men ja va så trött så innan ja hann tänka klart hade ja somnat :D
Men sen när klockan var 7,30 så  flög jag upp. Pigg som en lärka! Jag hoppa ur sängkläderna och sprang ner med de i tvättmaskin, slängde ut täckena och kuddarna på vädring, sen hoppade ja in i duschen. Måste vara den näst bästa duschen i ens liv.. Den absolut bästa är efter förlossningen :D
Sen satte ja mej i soffan, ringde mamma och väntade på att killarna skulle vakna...
 
De finaste i världen är ni ♥
 
Tillslut hörde ja hur anders reste sig ur sängen och lyfte över vilgot.
Jag sprang upp och kastade mej i sängen och myste ner hela mej! Åhhh vilken kärlen!
 
Vi myste massa! Sen gick vi upp och käkade gröt och busade och kramades ännu massa mer :D
Efter att vilgot sovit en stund så gick vi ut och åkte pulka :D Dock har vi fortfarande inte fått bebispulkan av syrran än. (Note to self: ta den i helgen) så fi fick åka min :D
Om ni undrar varför han har både overall OCH åkopåsen så är de för att ja tänkte att han kunde sitta på åkpåsen så de inte skulle bli så hårt :D
Vi åkte dock bara en gång, sen tog vi oss en kort promenad istället :D Så jäkla skönt med friskluft!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jos

Själv var jag så trött och slut i både kropp och huvud efter förlossningen så jag tyckte att det var en av de jobbigaste duscharna i mitt liv. Kändes som att jag kunde ha svimmat vilken sekund som helst då och inte ens en pall fanns i duschen så jag var tvungen att stå upp hela tiden... Men min förlossning blev ju typ som 3 maratonlopp eller nått :-P

Skönt att du äntligen fick mysa med dina grabbar! Skulle gråta konstant hela tiden om.jag inte fick krama och pussa på det finaste jag har <3

2013-01-28 @ 08:07:05
URL: http://barajos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0