Fullspäckad dag!

Idag har jag bara umgåtts med favoriter. Helt klart gillar både jag och Vilgot våra vänner obeskrivligt!

De började med rätt stressig morgon och hala vägar med solen rakt i ansiktet.
Men tillslut var vi framme i Björnlunda för att höra våra vackra stämmor :)
Jag, Sara, Nina och alla barn satt kvar tills klockan var 14.00!!
Vi snackade, matade våra bebisar och snackade ännu mer.
Vi hade rätt mycket att snacka om kan man säga då vi inte träffats alla 3 sen veckan innan jul :)

När vi behövde åka därifrån så åkte ja in till Mariefred.. Ja skulle bl.a. Hämta ett paket från hm som jag hade beställt från deras rea. En klänning, en handduk till Vilgot och 2 nappflaskor :)


När ja hämtat paketet åkte ja till Malin för att snacka lite mer skit och fika :)
Vilgot och Milly är så sjukt söta. Milly i sina "typiska" flickkläder och Vilgot i sina "typiska" killkläder :)
Observera Vilgots han på Millys lår! Herregud! Snart 7 månader och redan en tjejtjusare! Ja kommer att få de jobbigt i framtiden ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilgot är en underbar charmör, lika bra att han börjar tidigt :) Kram på er båda

2013-01-24 @ 09:53:43
URL: http://mia11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0