Kalas, mat och babysång

Nu sitter vi i bilen. Vi har farit hos Vilgots farmor och firat henne på hennes födelsedag.
Jätte trevligt! Och gott! De bjöds på smörgåstårta.
Vilgot fick också mat. Jag hade med mej pasta, majs och kalkon till honom. Han brukar äta en halvburk mat. MEN!!! Nu åt han EN HEL!!
Antagligen åt han ikapp gårdagens matvägran ;)
Vi hade även med hans pyjamas, så innan vi hoppa in i bilen bytte vi om på honom, så kan vi lyfta över honom direkt i sin säng.
Antagligen kommer han att vakna så. En flaska i beredskap vore en bra idé.

Idag har vi för övrigt haft en toppendag på babysången.
Jag och Vilgot älskar att umgås med våra kompisar.
Man kan prata om allt! Från konsistensen på bajset till allvarliga saker. Dessutom tycker barnen att de är kul att träffas. Himla mysigt! O h jag är glad att jag har träffat dessa tjejer!


Kommentarer
Postat av: Linda Mamma till Hailie

Glad liten kille :)


SV: ingen aning tror de tar någon vecka eller två,hoppas iallafall på ett snabbt svar,
vi åkte oxå på nått skit med magen här nu i början på veckan man mår ju skit :(

2013-01-31 @ 10:57:07
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se
Postat av: Elfina ♥

han är ju såå söt!!!

2013-01-31 @ 17:12:58
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Stella

Vad kul att ni har sådana bra vänner! Jag och Stella ska börja gå på babyträffar på biblioteket nästa vecka. Har annars rätt dåligt med "mammavänner" då jag är först bland mins vänner att skaffa barn. Tycker mycket om din blogg, läser den varje dag.

2013-01-31 @ 18:16:28
URL: http://frulopez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0