Myshelg!

Oj här ekade de med min frånvaro :)
Jag har att sån mysig helg så ja har missat att skriva :)
I lördags när vi vaknade hoppade vi i kläderna och drog iväg till Mariefred. Jag, Anders och Vilgot tog oss en 5.3 km runt hjorthagen :)
Lätt min nya favorit sträcka!
Efter de åkte vi hem, lagade spenat/fetaost paj och sen vadade hela familjen :) jätte mysig och lugn dag!
Idag har vi varit och Vilgots farmor och farfar och fikat. De hade köpt tårta som såg hiskeligt god ut! Men jag höll mej! Käkade en bulle, och de är de enda onyttiga jag har ätit på 1 hel vecka! Bra kämpat för mej som är så sockerberoende!
Eller förresten... Nu ljög jag.. Igår när vi kom hem från promenaden gjorde jag plättar som vi åt tillsammans med vaniljglass...
Jaja, men nästan iaf :)

Nu är Anders nere och pumpar min pilatesboll :) dags för plankan på boll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0