Träning o krångliga nätter

Vilgot har börjat härja på nätterna igen. När vi va i kluk så sov han hela nätterna och vaknade inte förrän vid 4-5 på morgonen för att få lite mat.
Men så fort vi kom hem började krångelnätterna igen..
Inatt va han vaken mellan 2.30-3.30.
De tär!
De dåliga nätterna gör att vi sover länge på dagarna. Jag gillar de inte. Jag vill få ut så mycket ja bara kan av dagarna.
Nu ska de bli ändring på de. Imorn börjar jag träna! Cirkel träning med mamma/ barn. De ska bli så skönt!

Idag åkte jag och Vilgot in till Mariefred. Där promenerade vi med Malin. Vi gick runt Hjorthagen. Sjukt fint och mysigt med hjortarna som sprang runt.
En bra promenad blev de. 8.1 km. Nästa mål är att gå de på lägre tid.


Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Nä fy man blir knäpp om man inte får sova som man har tänkt.
Vi har faktiskt haft tur och sovit 9 av 10 nätter.
Jag undrar hur det blir när båda jobbar och man har nån vakennatt. Man kan ju läggs sig en stund på dagen ;)

2013-01-10 @ 07:05:57
URL: http://molnochglitter.blogg.se
Postat av: tess

Hur gick träningen? :) Var det kul?

2013-01-10 @ 17:13:09
URL: http://mymiracle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0