Underbar tavla <3

Idag var de dags för mej att åka till tandläkaren. Igen! Ja va ju där innan jul och fick med mej en fet räkning på 2300 kr.
Men en lagning hade lossnat så de va bara på't igen.
Som ni vet har ju ja en galen tandläkarskräck. Men de kändes faktiskt nästan helt ok.
Jag tänkte bara på att vi efter besöket skulle till resebyrån o kolla med dom om vår kommande resa :)
Dock får de vänta ett tag för nu hade bara de dyra släppts..

Efter tandläkaren mötte vi upp Maria som ja jobbade med för typ 3 år sen. Hon har länge sagt att vi måste ses snart för att hon har har nåt till mig. Så idag träffades vi och jag fick "en sak" som nästan gjorde mej tårögd!
Hon har gjort en tavla med Vilgot som motiv i pärlor!
Den är så fin och jag är så glad att hon tagit sig tiden att göra den fina till mej!


Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

åh va fin!! är det photo pearls? det fick jag i julklapp.. kanske ska pyssla med det snart då=) om det blir så bra

Svar: Ja vet inte.. De kanske heter så :) nollkoll :) Men fint blev de iaf :)
Sandra

2013-01-22 @ 21:13:48
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Linda mamma till Hailie

Underbar tavla :-)

2013-01-23 @ 11:23:57
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se
Postat av: penny

USCH fy för att gå till tandläkaren, är livrädd jag med och det är ju inte det billigaste direkt.

Vilken fin tavla! =)

Jo det duger väl med mig, ska inte klaga :) hur är det mig dig och din familj då? oj redan, ja gud vad fort det går :)

2013-01-23 @ 13:42:53
URL: http://Pennylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0