Finbesök och mys

Idag har jag och Vilgot haft finfrämmande här hemma.. Annika och hennes sockerrörs Felicia har varit här. 
Vi tog en promenad när dom kom. Vi gick bort till kossorna och sen tillbaka. 
När vi kommer hit sov Vilgot och jag och Annika satte oss och fikade :) 
I går gjorde jag hemmagjord saft. Rabarber och jordgubb :) galet god!
När dom sedan åkte käkade jag lunch. Sen lekte jag och Vilgot. Han passade även på att bada i sin pool.
 
för ett tag sen så började jag lägga köksstolen för dörrposten så inte Vilgot ska ta sig ut i hallen.. även Farsta vi har trappgrindar så är de 3 trappsteg upp.. De kan hända mycket på dom stegen... 
O nej jag är inte vid hans sida konstant hela tiden! Han leker själv, utforskar och gör illa sigPrecis som barn ska göra :) 
Iaf idag kom han på att han faktiskt kan klättra över den!!! 
Så kan de va ;) 
 
senare på em drog vi in till Mariefred och handlade lie saker och så köpte vi med oss Thaimat hem :)
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Saften ser fantastiskt god ut! Längtar verkligen till hus så man kan ha en massa rabarber och jordgubbar :D

Hoppas ni får en underbar midsommarhelg, har ni några planer?:) kramar

2013-06-19 @ 18:32:28
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0