Möhippa

Igår var de dags för Hannas möhippa! 
8.45 skulle vi samlas vid parkeringen.
Hanna var sjukt snygg i sin klädsel.
 
 
Hon hade igen tejpade skidglasögon så hon inte skulle se nåt.
Vi åkte till Tierp där hon skulle få göra sitt första uppdrag.
Fallskärmhoppning :) 
Jag hade ALDRIG gjort det!
 
Efter hoppet åkte vi till Uppsala för att käka lunch vid ån. Efter de fick Hanna diverse uppdrag att göra på stan.
 
senare var de dags att åka hem till Hanna för att grilla och när klockan var 20.00 så tackade jag för mej pochera åkte hem. Dödstrött och sista biten var inte långt ifrån att ja somna...
 
väl hemma satte jag mej i soffan i 20 ,minuter, sen gick jag upp och la mej. Idag har jag mår skit. Känt mej bakis och orkeslös..
 
jag har dock världens mest fantastiska Aron som mestadels har lekt med sin pappa idag så jag skrivit största delen av dagen......
 

Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper och Axel

Förstår jag nog ;-)

Jodå! Allt knallar på men har allt för mycket att göra hela tiden :-P nåja, de blir bra när man får de överstökat endel ;-) målar hus med mera :-P

Ni då? :-)

2013-06-16 @ 21:00:03
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Elin - mamma till Jasper och Axel

Ja! :-O men de värsta var nog ändå att skrapa de! :-O de har förmodligen inte målats på typ 30 år ;-P
men de tar sig och blir såå mycket bättre. Blir bra när de är över. Men då börjar väl nästa projekt! ;-P

2013-06-16 @ 21:50:09
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Elin - mamma till Jasper och Axel

Ja! :-O men de värsta var nog ändå att skrapa de! :-O de har förmodligen inte målats på typ 30 år ;-P
men de tar sig och blir såå mycket bättre. Blir bra när de är över. Men då börjar väl nästa projekt! ;-P

2013-06-16 @ 22:56:17
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ni glömde boka in denna till möhippan http://slaventommy.blogspot.com haha

2013-06-25 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0