Borta bra men hemma bäst?!

Nu är vi hemma igen. Hela familjen. Vi har haft supermysiga dagar hos mamma o pappa.
Jag och Vilgot åkte ut dit redan i torsdags.
O på fredagen kom också Anders.
Vi har ätit gott och fuskat alldeles för mycket med lchf. Men nu vet ja varför ja inte äter varken bröd (förutom lchf) potatis, ris eller pasta!
Men nu, så fort påsken är ute så ska ja banne mej ta tag i de! (Sluta äta godis! De är där ja fuskar...)

Jag har inte tagit Vilgot en enda natt! Jag har dessutom legat i andra änden av huset! Dock jag har sovit jätte dåligt, men antagligen bättre än ja brukar ;)
Tack världens bästa mormor som tog han alla nätter (utom 1) <3

På väg hem gjorde Vilgot en blöja.. (Tur att ja inte blev stoppad av polisen, för minna luktade de inte i bilen..) iaf eftersom de var så nära hem fanns ingen anledning att stanna..
När vi kom in va de poop överallt.. Så de va bara att hoppa ner i badet o göra rent :)

De är måste ju vara årets kortaste dag. Ja gillar den inte alls faktiskt! Men nästa gång man ställer om klockan, den dagen är fantastisk!

Vilgot kröp omkring på golvet, in under gungstolen där han lyckades trassla in sig.. Han kom lixom ingen vart ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, dom ska ju det. Oavsett va man skriver om känns det som. Tack för dina ord. Behövde höra det. :)

2013-04-01 @ 00:21:47
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: Elfina ♥

va roligt att er vistelse hos päronen va bra. visst är det skönt att komma hem efter en trip=) ja jag vet, ha ha jag har inte tagit ner våra julstjärnor än, dem åker idag!!! dem är ju vita och inte så juliga så jag har gillat mysfaktorn på kvällarna, men nu är det inte så himla mörkt ute längre så nu kan jag inte skylla på ngt. haha

2013-04-01 @ 14:06:31
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0