BRIO sing-sitter som en kung och SM GULD!

Jag har som ni vet varit väldigt sugen på en sing ett tag nu.. MEN även en BRIO smile efter att provkört den :) Dock är ju den såpass ny att den inte finns begagnad...
O skulle ja köpa en ny skulle ja behöva sälja happyn, och de vill jag verkligen inte...
I fredags hittade jag en sing på blocket. De va ett superpris så jag mailade att jag ville komma och titta på den idag.
Sagt och gjort! Den pryder nu våran hall, med sin glans.
Vilgot sitter som en kung!
Dock är de ju småskavanker på den, men de är inte som gör mej någonting... Jag fick även med en liggdel.:)
Dock saknas regnskydd... Så de måste införskaffas... Antar att happyns regnskydd inte passar...
 
Uppdatering: Regnskyddet passa :D
 
Från och med nu är de promt föbjudet att lämna vilgot själv i sin matstol. Inte ens för att "bara" hämta vatten... Nu ställer han sig upp även i den... Dags att skaffa spännband ;)
 
Idag klappar mitt hjärta lite extra för Hammarby.. Dom tog återigen SM GULD idag i bandyn ♥
 
Nu längtar ja som en tok tills imorn. Då ska jag, singen och Vilgot göra gatan :D

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej, min väninna var på Barnens hus i kungens kurva o hade hittat ett jätte fint regnskydd av Tullsa, svart med vita stjärnor. Googla.. vet dock inte vilka vagnar den passar men det var en universal. Vet inte heller vad den kosta men den ligger på 200-300kr på internet. Hon hade passat på att köpa till hennes vagnar :) funderar på att ta en sväng dit ja med!

2013-03-17 @ 20:30:56
Postat av: Mia

Bäst att spänna fast bilbältet, nu när Vilgot har börjat köra bil :)

2013-03-18 @ 08:25:12
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: frida

Hej!
Vilken ålder var/ är det på Vilgot vid köp av den begagnade singen? Satt han bra i den? hur var den att köra i snön?
MVH
Frida

Svar: Hej! Han va nog 8 månader bräda ja köpte den. Han satt jätte bra. Den va ju ergonomisk. Hann aldrig köra den i snön.. Använde bara den i 1 1/2 månad för sen fick ja smile :) singen är väldigt bred vid bakhjulen så man körde fast överallt...
Sandra

2013-05-29 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0